Annonser från BloggPartner

Tonfisk, love it!

Jag har bara tillbringat min dag hemma, pga av städning hela jävla dagen! suck. Imorgon blir det iallafall stan tillsamans med vero, det blir roligt. Umgås lite med min brutta. det var länge sen vi gjorde något tillsamans!

Men men, sitter och vräcker i mig en tonfiskmacka nu. riktigt gott, det är min middag ikväll .. haha går ciiz på diet? absolut inte! jag ,måste ju passa på nu när jag inte umgås med killen, då han hatar tonfisk, så då borde jag ändå låta bli att äta det i närheten av honom. Så gissa om jag njuter av min smörgås nu ... hmm



Kommentarer
Postat av: chiilly

btw :) du får skriva "chilly" eller junz när du kommentar :D för det är två stycken som kör bloggen nu ;)

2010-09-07 @ 21:19:11
URL: http://noypi.blogg.se/
Postat av: Michell

ska nog åka över julen dit :) vart i grekland har du varit?? =) rekommenderar kreta och mykonos, solklara party/semesterställen!!

2010-09-07 @ 21:46:32
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0