Annonser från BloggPartner

5 things



Jag har en gång i tiden varit beroende av Zlatan, han fyller år 2 dagar innan mig, så varje år brukade jag äta en muffins som jag tände ett ljus på, för att fira hans födelsedag. Stalker?

Jag har
en gång i tiden gillat rock, men nu är det rnb som gäller.

Jag slutade tro på tomten, när jag hittade pappas tomtemask i garderoben.

Visste ni att sen jag var liten så älskade jag bumbibjörnarna, och jag gör det fortfarande.?

Mina största idoler va Spice girls när jag va yngre, och jag tycker fortfarande att dom är världsbäst! deras låtar äger, även fast det är kanske 10 år sen, eller är det mindre??








Kommentarer
Postat av: Em

spice girls - wannabe är en grym förfestlåt :) alla kan den och alla sjunger med :P

2009-11-25 @ 23:36:32
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0