Annonser från BloggPartner

avundsjuka är inget fint


Fick en gullig kommentar idag, hon kallade mig för tjockis hihi.
Känner mig så speciell när jag får såna OTROLIGT SÖTA KOMMENTARER från er läsare. Får flera styckna varje dag om att jag är en fjortis, min blogg suger, jag är ful och att det är första och sista gången "anonym" skulle läsa min blogg, men någon dag senare ploppar hennes IP nummer upp IGEN och IGEN, haha ganska gulligt hur beroende man kan vara av mig. Men den här kommentaren om att jag skulle vara tjock, va faktiskt den första jag fått. SÅ TACK, jag har gjort framsteg.



Kommentarer
Postat av: HANNAH!

Tack :) köpte den förra året och den är min favorit i höst igen haha!

2009-11-11 @ 19:05:02
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Ajlin

Sv; helt klart en rätt hemsk outfit, men tyvärr rätt nödvändig om man ska ut och springa i snöväder. :)

2009-11-11 @ 19:20:35
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0