Annonser från BloggPartner

En myskväll

Sådär nu är man hemma, är jag saknad? Joodå förneka inte det era gullungar hihi.
Va som sagt och mötte upp David och Hampus en snabbis dom skulle ner på emmys och ta en bira, passade på och köpa chips, cola & Marabou, på samma gång till ikväll. Eftersom jag inte ska göra något annat än att sitta hemma. Lika skönt då menar jag vädret, varför vill man vara ute i detta regnväder? utsätta mitt hår för att bli blött .. Nooo haha, de går inte.

Så här söt va jag när ja skulle ut, naturlig och vacker muhaha !





Och nej jag är ingen tjockis, jag älskar bara sötsaker. Vem gör inte det? den som inte gör det är ju inte normal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0