Annonser från BloggPartner

två stora DISSAR

Alltså jag förstår inte hur det kan finnas så sjuka människor i världen, Och varför ska dom ens släppas ut? Dom blir alltid dömda till ett sånt mild straff, dom ska ha sitt straff och sen sitta där hela sitt liv. Vad ska dom ut här och göra?, dom är inte bra för samhället. Det är såna människor som ser till att samhället är som det är. Lås in dom, och där kan dom gott sitta tills dom dör, inte ens då ska dom ut, låt dom ruttna! hihi.
URSH VECKANS DISS GÅR TILL SVERIGES LAGAR, (INOM LAG OCH RÄTT)




Djurplågeri, hur hemskt är inte det? Kolla bara på filmen, när dom skär av hajfenorna för att sen kasta ner dom i vattnet igen och låta dom dö. Äckliga människor som inte förkännar att leva, jag har redan sagt det, och jag säger de igen. VAD HAR HÄNT MED VÄRLDEN!!! Jag förstår inte hur människor kan vara så känslokalla, inte bry sig om något utan bara om att känna pengar. Gud så kul det skulle va och hugga av deras *** för att sen lämna dom & låta dom förblöda hihi, då ska dom få se på PAIN.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0