Annonser från BloggPartner

Hot chocolate, makes the pain go away.

Har precis lämnat av S vid tåget, och nu sitter jag här i min ensamhet och dricker varm choklad.
Någon som vill smaka ? gott är det iallfall. Nu är lovet slut, och det betyder självklart att praktiken börjar imorn igen, jag känner verkligen inte för att gå .. jag har ingen lust att gå upp klockan 07.00.. verkligen inte !
Men tyvär så är man så illa tvungen, som sagt livet är hårt !


Föresten tack för alla "gulliga" kommentarer jag har fått som jag aldrig godkännde, ni känner mig inte, och vet inte hur jag är som person.. Ni vet absolut ingeting så yttra er inte om något är ni snälla.
Erat skitsnack får mig bara och skratta, va bara tvungen och skriva ner några rader om det.
Skulle jag CIIZ, alltså jag.. bry mig om något av det som ni alla anonyma säger så skulle jag aldrig sitta där jag sitter nu. Jag sitter bra här, så försök inte sänka mitt självförtroende för det kommer ni aldrig att lyckas med.
precis som jag har sagt förut, det är menningslöst att ni ens försöker.

Take care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0