Annonser från BloggPartner

Truudeelulul

Nyvaken och sexig som aldrig förr, kan det bli en bättre start på morgonen? Sitter iallfall här nu och dricker mitt vanilj te. Ska snart röra mig mot bussen, ska ju iväg på ett möte klockan 8. riktigt trött är jag, jag är absolut ingen morgon människa .. känslan av att ligga i sängen timme efter timme, under ett varmt täcke. Är inte de underbart? Hur kan man motstå det. Men istället måste man kämpa sig upp ur sängen, men vem sa att livet inte va hårt? Men men .. ja vet inte riktigt när jag kommer hem idag. Det beror på, ska ju hem till Rico efter mitt möte. Sen iväg till Sickla och möta upp min älskling Andreas som har varit i England, så det va evigheter sen jag träffade honom. Som sagt, det blir en update när jag är hemma.
KYSS SÅ LÄNGE !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0