Annonser från BloggPartner

En stor diss.



Jag älskar uppmärksamhet, alla som känner mig vet det? Jag älskar att allt ska kresta runt om kring mig, så det är lixom inget nytt. Jag lägger upp bilder och jag är medveten om att få kritik för det jag gör, men vem fan bryr sig?! skulle jag bry mig om vad alla tycker så skulle man inte komma långt i livet. Opps jag la upp en bild på mig själv i badkaret, jag visar mina långa snygga lår.. JORDENS UNDERGÅNG?!, avundsjuka bitches som inte kan ta skiten att jag faktiskt har snyggare lår än vissa andra, så varför får ja inte visa upp det? det gör inte mig till hora eller till en slampa, Nu hör ni.. mitt självförtroende bara växer och växer när kritik kommer in på bloggen. Underbart! *blink* Föresten så vet jag redan vem du är, hihi och det gör det bara ännu roligare. Så min diss går till folk som lägger ner sin tid på att klaga på mig. Ta hand om ditt egna liv istället för att lägga dig i mitt.. jag sköter det så bra själv ;) I RUN STOCKHOLM!


Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Ja, leggins får man aldrig för mkt av :)

2010-04-09 @ 18:04:11
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Jenii

Fin blogg du har :)



Har du någon favorit film? =)

2010-04-09 @ 18:05:05
URL: http://raggaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0