Annonser från BloggPartner

Mobil

Dags att avslöja vad som finns i din telefon!

Har du mer än 20 st sms i inkorgen? ja
Vad står det i ditt tredje? ''hahahah :D'
Och vem var det ifrån? Demario
Smsar ni ofta? Ja, varje dag.
Vad står det i ditt 18:e sms? "Alltså cisssi jag vill skjuta honom, han gör sitt problem till mitt."
Och det var ifrån? Jen
Är han/hon farlig? Ja, vilket temperament ibland hahah
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då? Demario, Jasmina, Jenny, Arami, Amir, James, Julia, Mamsen, Zeki, Borlänge, Roggie, Daisy.
Smsar du ofta? Ja det gör jag, men inte lika ofta som förut.
Hur många sms har du skickat? 85 695
Hur många mms? 100
Är du beroende? Min mobil är min bebis
Vem ringde du senast? Jasmina
Hur många mottagna samtal har du? 12
Snyggast på din kontaktlista? Alla är snygga ;)
Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser? En bild på Sarah, Ferhat och mig.
Hur många bilder har du? Inte många alls, allt finns på datorn.
Vilken är din favorit bild? alla bilder på mig själv of course..
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modellEn sony ericsson W660i
Har du varit helt ärlig nu? Absolut


Kommentarer
Postat av: hanna :)

Ja visst är den? Älskar den. :))



KÄRLEK O RESPEKT

2010-02-13 @ 23:01:43
URL: http://onlyhaniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0