Annonser från BloggPartner

Ciiz is back

Angående min bloggpaus som jag skulle ta var bara tills idag haha. Jag har haft fullt upp i flera dagar & har verkligen inte haft tid med bloggen överhuvudtaget. Emma har varit i stockholm över helgen och sen har jag varit hos min baby vilket har fått mig och inte häller ha tid. Och imorgon börjar skolan också, busy life of Ciiz? Nej men nu är jag tillbaks.. jag vet att ni mina trogna läsare har saknat mig. Jag fick en arg menning av Roggie.. att jag aldrig uppdaterar längre. Det ska bli ändring på det, lovers n haters!





Kommentarer
Postat av: Nataya

Sv: Hihi :D Nej inte jag heller förrän igår, men jag tycker det är roligt att dem äntligen lagt in lite variation! :D

2010-01-10 @ 19:19:09
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0