Annonser från BloggPartner

Jag dissar och jag hissar

Nu var det jätte länge sen vi körde på en hiss och diss lista, eftersom jag då inte har haft tillgång till en dator. så nu tänkte jag att vi kör på en sån. Roligt va? haha..


Den underbara sommaren som ÄNTLIGEN har nått svergie, den har vi längtar efter.. det är ju verkligen supervarmt här. Dock så hatar jag alla mygg. Någon som håller med mig?

Solglasögon, en fett hiss. Det är något absolut alla klär i på sommaren, mem jag förstår mig inte på dom människorna som går med dom på sig när det är mörkt.. its not cool dude! Satsa på ett par lagom stora brillor, folk som fortfarande går runt med sina brillor lika stora som myggor, borde slänga dom och satsa på ett bar mindre.. det är så 2008!




Att jag fortfarande går arbetslös.. precis tagit studenten.. Tur att jag har miljoner på kontot, som täcker exakt allt jag vill göra.. det är inte svårt att vara mig, det är riktigt lätt ..




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha okej :D



ha en trevlig helg :D

2010-07-02 @ 15:56:53
URL: http://neverwithoutu.blogg.se/
Postat av: Girly

Håller med sommaren & solglasögon ska hissas.

Pöss Girly

2010-07-02 @ 16:15:07
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0