Annonser från BloggPartner

14 oktober

Godmorgon på er, en underbar dag inte sant ;)? Torsdag morgon och jag har precis packat klart väskan. För er som inte visste det så drar jag iväg till gävle idag efter klockan 14.00 med mamsen. ytterst trevligt! Jag stannar kvar där tills på söndag. Men innan dess så ska jag iväg på ett möte igen redan idag 12.30 borta i sickla industri. Ytterst läskigt! hahah.. nerå.. det kommer att gå bra!

Det suger att jag "jobbet" hörde av sig idag och sa att dom behövde vikarie på dagiset min killkompis jobbar på. Jag var ju där föra veckan och lämnade in ett CV. Och dom behövde personal idag och imorgon.. men ingen av dom dagarna passar för mig för jag kommer va sisådär 20 mil ifrån stockholm.








Många av er som trodde att det här var min dator, men nej det är en DVD! Ska sitt och mysa med den idag i bilen på väg upp till gävle.. hmm vilken film ska ja se;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg dvd! Rosa är ballt :)



Ja man vet ju aldrig, smaken kan ju vara väldigt olik :P men jag hade inte direkt bra vibbar från den från början heller så jag tror att jag litar på dig ^^ men får se om systern drar med mig på bio i alla fall :P

2010-10-14 @ 13:45:11
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0