Annonser från BloggPartner

Torsdag

Godmorgon på er

Torsdag idag, yey fredag imorgon. Inget speciellt och fira.. jag har alltid fredag ;) haha. Men men vad som händer under dagen är att jag ska titta på ett avsnitt av kungarna i tylösand, jag saknar att se min sötnos ansikte! ni vet nemo .. sen paradise hotell. jag är verkligen seg som inte har sett första avsnittet av det ännu. Jag har inte haft tid eller lust. men jag tänkte se på ett nu.

För efter klockan 15.00 ska jag iväg till rico, yes jag har saknat honom! jag har inte träffat honom på flera månader.. då han har varit och gjort lumpen, och även varit i göteborg. Så idag ska vi ses, de kmr bli super. Kanske drar förbi systemet och köper med sig någon öl? .. man har ju åldern inne *blink*




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Allt bra idag? :)

2010-10-28 @ 13:03:20
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: dlc

- så lite så :)

2010-10-28 @ 13:33:20
URL: http://bbebot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0